من...قلم...تنهایی

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

تنهـــایی

چهارشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۱، ۰۹:۲۲ ب.ظ

کاش دستی از فراسوی افق

گوش سنگین زمان را می کشید

هم زبانی میرسید از راه دور

طعم تنها بودنم را می چشید

  • yagmur

نظرات  (۲)

آقای جمعه های غریبی ظهور کن / دل را پر از طراوت عطر حضور کن، یک گوشه از جمال تو یعنی تمام عشق / یک دم فقط بیا و از اینجا عبور کن

سلام.با نگاهی به دوران باربی اپم.

راستی ببخشید که دیر اومدم.سالی خوب رو براتون آرزو می کنم

من لینکتون کردم

منتظر حضور شما

یازهرا

پاسخ:
سلام با افتخار لینک شدید...اومدم
  • ابراهیم ایلخانی
  • این روزها "من" هم مثل " تو"

     حرف های ناگفته ام را انبار میکنم

    خدایا می بینی احتکار میکنیم

    در سالی که همه چیز گران است!


    منبع:مقرموعود(elkhani.blog.ir)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی