من...قلم...تنهایی

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

حفره

چهارشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۴۷ ق.ظ

عــــاقبتــــــــــ پــر میشــــــود ایــن حــفره هـــــــا …

از من و تو ، از من و ما ، از شـــما …

یک نه ، ده نه ، صـد دهــــــــان دارد زمـــــــــین

عشق خوردن ، عشق بلعیدن بسی دارد زمـــــــــین …

  • yagmur

نظرات  (۵)

هوالحق
جمعه یعنی یک غروب وعده دار / وعده ترمیم قلب یاس زار

جمعه یعنی مادر چشم انتظار / درهوای دیدن روی نگار

جمعه یعنی یه سماء دلواپسی / می شود مولا به داد ما رسی . . . ؟

توجه                                                  توجه

بیت امام زمان دوباره شروع به کار کرد
منتظر حضور شما
یازهرا
[گل][خونسرد][لبخند][گل][تعجب][رضایت][گل]

  • حلقه تربیتی شهید اسماعیل زاده تسوجی
  • سلام دوست عزیز
    بروزیم و منتظر حضورتان
    سلام
    همسنگر محترم
    از تولید و عرضه کنندگان محصولات حجاب در قم هستم
    ممنون میشم لینکم کنی
    چند روز دیگه هم فروشگاه مرکزیمون افتتاح میشه
    بهم سر بزن
    یاعلی
  • مجنون الطلاییه
  • ســـلام

    بـــــــــــروزم و منتظر حضورتون

    التماس دعا

    خدایا

    تو میدانی انچه را که من نمیدانم

    در دانستن تو ارامشی ست و در ندانستن من تلاطم ها

    تو خود با ارامش ات تلاطمم را آرام ساز

    [لبخند][گل][قلب]

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی