من...قلم...تنهایی

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

صورتک مجازی

جمعه, ۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۲۱ ق.ظ

دلخــــور که میشَـوم

بغـض میــکنم می آیم پشـت صفحـه ی مانیتــورم

 کامنـت مینویسـم ُ صورتک میگــذارم

 صورتکی که میخنـدد و پشتـش قایم میشــوم
که فکـــر کنی میخنــدم و بخنـــدی...
اشکهایم میـــــــآیند

و من مدام با صورتک مجازی ام میخندم

  • yagmur

نظرات  (۸)

  • سیدمحمدستاری
  • مرا طلای گنبد تو بی قرار می‌کندکسی مرا به دوش ابرها سوار می‌کند خیال می‌کند که دیدن تو قسمتش شده همین کسی که دارد از خودش فرار می‌کند.


    [گل] سلام دوست عزیز پیشاپیش میلاد امام رضا(ع) رو تبریک میگم [گل]

    *بزرگوار اگه امکانش هست آدرس وب منو تغییر بدید تو لینکاتون  واین آدرس رو جایگزینش کنین  ... ممنون میشم

     http://sonsis.mihanblog.com/

    ********************

    + مطالبتون فوق العادس ...ممنون از حضورتون منتظر حضوردوبارتون هستم
    سلام
    دوست عزیز شرمنده چن وقتیه نتونستم بهتون سربزنم(به علت مشغله کاری)..... ببخشید....
    اما....... اما عوضش دست پر اومدم .......
    با مطلبی جدید با عنوان «متن ادبی شهادت امام جعفر صادق + عکس» آپم.
    منتظر حضور گرمتان هستم.
    _______________________________________

    http://takdl20.vastblog.com
    درضمن اینم وبلاگ دانلود منه خوشحال میشم یه سری بهش بزنید.

       **********************
     
    پیشاپیش از حضورتون با نظرات قشنگتون سپاسگذاریم 
    روح آدمی برای شفای دائم باید از برف سفید‌تر باشه.همچنین آنچه که آدمی در دیگران  نکوهش می‌کنه در واقع به سمت خودش جذب می‌کنه یعنی وقتی دیگران را در یک موقعیتی قضاوت کنیم مطمئنا روزی ما هم توی اون موقعیت قرا می‌گیریم.
    ..........................................
    سلام با مطلب تاثیر افکار اپم خوشحال میشم سر بزنی...!!![گل][لبخند]
     بـا تــوأم دلتنگی...!

    لطفا" آتــش بس اعلام کن!!

    بخدا دلم

    تــمام شد



    +سلام دوست خوبم منتظرحضورتون هستم

    مؤمن همیشه میخنده اما قلبش ...

  • کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
  • نگاه به نامحرم تیری زهرآلود از ناحیه ی شیطان است هرکس به پاس حرمت الهی آن را ترک کند خدا ایمانی به او می دهد که شیرینی آن را در دل احساس میکند.

    سلام بزرگوار
    بامطلبی جدید به روزم.

    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
    اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک

     

    هر کس جای من بود، می بُرید؛

    اما من هنوز می دوزم؛

    چشم امید به راه ...




    +سلام دوست خوبم آپم ومنتظر حضورتون هستم

    هوالقادر
    اینجا کسی برای تو جا وا نمی کند / این خاک احترام به دریا نمی کند

    نامت برای دفع بلا روی طاقچه است / ورنه کسی نگاه به آقا نمی کند . . .

    به امید بخشش آقا امام زمان و ظهورش
    سلام.دیدن این جمعه هم چه قریبونه رفت و از آقا خبری نشد
    منتظر حضور شما
    یازهرا
    [گل][گریه][گریه][گل][گریه][گریه][گل]

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی