من...قلم...تنهایی

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

دلم

سه شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۲، ۰۹:۱۵ ب.ظ

دلم کمی خدا می خواهد...

دلم...

تمام شدن میخواهد

 از آن تمام شدن هایی

 که بشود نقطه سر خط.

انگاه دیکته تمام شود

 ومن دیگر آغاز نشوم....

دلم کمی خدا می خواهد...

کمی سکوت

 دلم دل بریدن می خواهد

 کمی اشک

 کمی بُهت

 کمی آغوش آسمانی

 کمی دور شدن از این جنس آدم ...

راستی خدا ... اگر من نبودم ...

این همه غمهایت را چه می کردی ؟؟؟

  • yagmur

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی