من...قلم...تنهایی

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

عشق و تنهــــایــــی

جمعه, ۹ فروردين ۱۳۹۲، ۰۲:۰۷ ب.ظ

تنهایی یعنی یکی ر و از ته دل دوست داشته باشی


اما مطمئن با شی که اون دوستت نداره


تنهای یعنی همه عشقتو... زندگیتو پای یه نفر بذاری

 

اما اون به یه بهونه کوچیک...تنهات بذاره و بره...

تنهایی یعنی وقتی بوی خیانت میشنوی


فقط ازت عذر خواهی کنه و


دیگه هیچ تلاشی برای موندنت نکنه...


تنهای یعنی سرنوشت

  • yagmur

نظرات  (۱)

 

خدایا دیدی؟؟!!!

کلی باران فرستادی تا این لکه ها را از دلم بشویی... ......

من که گفته بودم لکه نیست ، "زخم" است

+سلام دوست خوبم آپم منتظرحضورتون هستم.....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی