من...قلم...تنهایی

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

مخاطب خاص

چهارشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۲، ۰۹:۲۳ ب.ظ

من عمومی مینویسم ....
اما
تو ....
تو خصوصی بخوان......
نمی گویم
مخاطب خاصی دارم برای متن هایم ....
اما
خودت را مخاطب خاص بدان.....
من تنــها
تــو را دارم برای خواندن حــرف دل

  • yagmur

نظرات  (۳)

خدا پر داد تا پرواز باشد
گلویی داد تا آواز باشد
خدا می خواست باغ آسمانها
به روی ما همیشه باز باشد
____________________

با سلام و درود فراوان خدمت شما دوست بزرگوار

دوستان عزیز:

+ ++ با کلی مطلب تازه و خواندنی برای سلیقه های مختلف میزبانتان هستیم.

عناوین تازه ترین مطالب  ☆٠•✿ علـوم رایانـه ✿•٠☆

+فقط خـدا (جملات زیبا و خواندنی درد دل با خداوند)

+مهر پدری ( پدری که تا دیر وقت کار می کرد(داستان بسیار زیبا) )

+ایرانی یعنی... (با خواندن این مطلب به ایرانی بودن خود افتخار کنیم!؟)

+اعتیاد به اینترنت (پسران دانشجوی ایرانی بیشتر به اینترنت اعتیاد دارند یا دختران دانشجو؟ )

+لباس عجیب (طراحی پوشاک ضد تجاوز توسط هندی ها )

لطفا نظر بدید: شما بیشتر از کدام یک از این مطالب بیشتر خوشتان آمد؟(بخونید و بگید)

منتظر حضورتان هستیم...
از خودش نمیشنوی
اگه ی روز بخواد بره
وقتی میپرسی ازش
میگه آره مسافره
چقدر بین دلا
باحرفای ما فاصله ست
چشامون میخنده
اما دلامون بی حوصله ست
سلام دوست عزیز بی وفا شدی سر نمیزنی؟؟
پاسخ:
سلام...واقعا شرمندم...یه مدتی هم بود که کلا نبودم...ایشالا بعد این جبران میکنم

درد نوشت:

با خـــودم فـــــکر می کنم حــــالای کوچـــه ما چــــــــــــقدر تـــاریـــک اســـت

گـــــــریه، مـــــــادر، دوشنــــبه، در، کوچـــه

راســـتی!

شـــــــــهادت مــــــادرم نزدیک است...


لعن الله قاتلیک یا بنت رسول الله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی