من...قلم...تنهایی

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

روز دختر

شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۲، ۰۲:۵۱ ق.ظ
نیچه به "  لوآندره سالومه "  نوشت:

"... تو چه معشوقه‌ای هستی شب ها کنار من نیستی؟..."

لوآندره سالومه در پاسخ گفت:

"... تو چه فیلسوفی هستی که عشقو معادل تختخواب میدونی!!!..."

با تو هستم دختر ، ای کسی که هیچ وقت دیگران حتی فیلسوف ها درک نکردن

روزت مبارک


  • yagmur

نظرات  (۲)

هوالحکیم

در باغ ولایت گل خوشبوست رضا / سروچمن گلشن مینوست رضا

نومید مشو زدرگه احسانش  / زیرا به جهان ضامن اهوست رضا

سلام.ابتدا پیشاپیش ولادت آقا امام رضا رو بهتون تبریک و تهنیت عرض می کنم.دومک به مناسبت همین ولادت با مطلبی جذاب آپم
منتظر حضور شما
یازهرا
 [گل][لبخند][لبخند][گل][خنده][خنده][گل]
  • هیئت خیمــــــــة الزینــب شبستر
  • سالروز میلاد خانم فاطمه معصومه(س)

    و روز ملی دختر را به همه بانوان پاک و آسمانی تبریک عرض می کنم.


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی